niedziela, 11 maja 2014

Moja ciąża - album

Już dłuższy czas bawię się w scrapbookingiem. Prace przeważnie oglądają moi znajomi, którzy są moimi najwierniejszymi fanami i oni doceniają moją twórczość najbardziej. Ostatnio moja koleżanka zaszła w ciąże i wpadła na pomysł, abym zrobiła dla niej album scrapowy. Tak powstał mój pierwszy na zamówienie album, który możecie zobaczyć poniżej. Pracy dużo, ale warto, gdy na końcu usłyszy się od odbiorcy, że jest "przepiękny" i są łzy ze wzruszenia. Dziękuje Kasia i życzę Ci wielu wspaniałych chwil z maleństwem:)

P.S. Kasi życzeniem był tytuł "Moja ciąża", kolory beżowo-kremowe i dużo miejsca na jej zapiski (dlatego stworzyłam parę schowek na więcej kart na zapiski).


Koperta na płytę


Schowki na zapiski




Schowek na zapiski


Schowek na zdjęcia usg



11 komentarzy :

  1. Ewuś! Jesteś cudowna! Dziękuję Ci bardzo! <3 Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo! Tobie także dziękuję za zaufanie ;)

      Usuń
  2. Piękny! widać, że dużo pracy w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, napracowałam się przy tym, ale warto było! ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. Mistrzowskie wykonanie, pełen profesjonalizm! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny album! Oglądając go aż się wzruszyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam czy idzie taki odkupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście! Bardzo proszę o kontakt na maila ewana1987@o2.pl. Mogę zrobić bardzo podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Można zamówić jeszcze album ciążowy?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka