środa, 19 marca 2014

Maszyna do szycia!!! :)

Uhhh… praca dyplomowa już napisana to teraz mogę sobie poleniuchować! Chciałabym Wam pochwalić się moim nowym nabytkiem - maszyną do szycia J W ogóle śmieszna sytuacja wyszła, bo wszystkich w rodzinie pytałam się, czy ktoś ma na zbyciu maszynę. Prosiłam ich nawet o to, by pytali o to dalszą rodzinę (teściów, kuzynów, itd.). Przypadkiem, w trakcie odwiedzin u rodziców zaczęłam narzekać jak bardzo chciałabym mieć maszynę, a okazało się, że… rodzice mają Łucznika J Ale się uśmiałam, że też nie pomyślałam by ich zapytać… No ale skoro tyle z nimi mieszkałam i nie widziałam tej maszyny od co najmniej 15 lat to skąd miałam wiedzieć, że jeszcze go mają ;) Zaniosłam do naprawy, by odświeżyli to co trzeba i działa jak nowy J Teraz tylko trzeba pobrać nauki u mamy, siadać i ćwiczyć ściegi ;)

PS. Nie myślcie, że mam zamiar szyć ubrania! Chcę wykorzystać ją w pracach scrapbookingowych, a może kiedyś spróbuję szyć metodą patchworkową? Kto wie? ;)

Miłego wieczorku Wam wszystkim!

2 komentarze :

  1. Życzę Ci samych sukcesów w szyciiu :) ja maszynę mam od grudnia, wiele nie potrafię, ale uszyłam już pierwsze rzeczy, w tym Wielkanocne poduchy i już czuję, że mam w niej przyjaciółkę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Moje pierwsze ćwiczenia zakończyły się złamaną igłą, ale nie zamierzam się poddawać ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka